مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-10اقتصادي

تدوین سند پیشگیری و مقابله با مصرف مشروبات الکلی


مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: سند ملی پیشگیری و مقابله با مصرف مشروبات الکلی زبان مشترکی برای مدیریت پیشگیری ، درمان و کاهش آسیب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، پنجمین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی سلامت زنان و خانواده با دستور کار تشریح سند پیشگیری و کاهش مصرف مشروبات الکلی همچنین  بررسی وضعیت نرخ خودکشی در استان برگزار شد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری بیان کرد: موضوع مصرف مشروبات الکلی بعنوان یک مسئله ی اجتماعی پدیده ی است که باعث می شود بعضاً توانایی جامعه در سازمان یابی و حفظ نظم موجود مختل شود و بعنوان یک آسیب اجتماعی ، دارای یک شبکه ی علت پیچیده اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی است که عوارض سنگینی را در حوزه ی سلامت و امنیت جامعه ایجاد می کند.

مریم پورسرتیپ با اشاره به اینکه موضوع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند طرح جامع و واحد، همراه با همکاری بین بخشی کلیه ارگان های مختلف است، افزود: سند ملی پیشگیری و مقابله با مصرف مشروبات الکلی ، در واقع زبان مشترکی برای مدیریت پیشگیری ، درمان و کاهش آسیب مصرف مشروبات الکلی است که بمنظور هماهنگی و همکاری بین بخشی دستگاه های متولی و تقسیم وظایف و تکالیف بین آنها تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند پیشگیری و مقابله با مصرف مشروبات الکلی

تدوین سند پیشگیری و مقابله با مصرف مشروبات الکلی