مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-10سياسي

حراست ادارات باید برای مبارزه با مفاسد مستقل شوند


رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با بیان اینکه باید روحیه مطالبه گری در جامعه تقویت شود گفت: تا زمانی که حراست ادارات زیر نظر مدیرکل باشند با مشکلاتی در زمینه مبارزه با فساد مواجه هستیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه باید ستاد تسهیل و رفع مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه هدف امام حسین(ع) از قیام عاشورا، اصلاح امت بود از این رو هر مقوله ای که حرکت جامعه را مختل کند فساد است اظهار کرد: رفع مفاسد اجتماعی راهی جز نظارت همگانی ندارد.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان همدان نیز گفت: مسئولین ارشد استانی از جمله استاندار، نسبت به وظایف خود در حوزه امر به معروف و نهی از منکر همکاری نمی کند.

حجت الاسلام یاسر مظاهری با اشاره به اینکه 23 گروه مطالبه گر و تخصصی از ستاد امر به معروف استان مجوز دریافت کردند افزود: بیشتر این گروه ها به مسائلی مانند شعار سال ورود کردند اما برخی مسئولان اجازه نمی دهند شعار سال محقق شود و مسئولین ارشد استانی همکاری لازم را با ستاد ندارند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه رویکرد فرهنگسازی و مطالبه گری در این ستاد آغاز شده و  دو معاونت در این ستاد راه اندازی شده است تصریح کرد: امر به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراست ادارات باید برای مبارزه با مفاسد مستقل شوند

حراست ادارات باید برای مبارزه با مفاسد مستقل شوند