مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-10سياسي

سالن اورژانس پشتیبان لاکان جهت بستری بیماران کرونایی گیلان مهیا شد


دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پی افزایش بی سابقه بیماران کرونایی سالن اورژانس پشتیبان سایت لاکان را نیز به بخش های درمانی استان اضافه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در معیت سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی دو ابر پروژه آموزشی، درمانی در گیلان از سالن اورژانس پشتیبان مجموعه دانشگاهی سایت لاکان رشت بازدید کرد.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش قابل توجه شمار بیماران کرونایی در گیلان اظهار کرد: متأسفانه علیرغم هشدارهای پی درپی بهداشتی، افزایش شمار بیماران سرپایی و بستری در سطح استان را شاهد هستیم.

  ارسلان سالاری با اشاره به همکاری سپاه و گفت: سپاه و بسیج از ابتدای شیوع بیماری کرونا به ویژه در بیماریابی، حمایت و پشتیبانی از بیماران مبتلا و اعزام آن ها و هم اکنون نیز در اجرای سند ملی واکسیناسیون با مدافعان سلامت همکاری می کند.

  وی با بیان اینکه راه اندازی تخت های درمانی یکی از اقدامات دانشگاه در جهت ارائه خدمات به بیماران کرونایی بوده، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از چند صد تخت به ظرفیت تخت های بستری استان افزوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن اورژانس پشتیبان لاکان جهت بستری بیماران کرونایی گیلان مهیا شد

سالن اورژانس پشتیبان لاکان جهت بستری بیماران کرونایی گیلان مهیا شد