مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-10سياسي

آیت الله ناصری یزدی: روضه های خانگی باید احیا شود


شیوع کرونا بسیاری از روضه های خانگی را تعطیل کرد اما در محرم امسال باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، روضه های خانگی را احیا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، صبح امروز در جریان دیدار با رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: در زمان شیوع خود کرده اند.

تقویت فضای مجازی با محتوای دینی راهکار مقابله با جوسازی های دشمنان است ناصری، یکی از بهترین راه ها برای مقابله با این شرایط را تقویت فضای مجازی با کمک محتواهای دینی و فرهنگی اصیل دانست و اظهار امیدواری کرد: دولت جدید در این زمینه با جدیت و با برنامه ورود کند.

وی، نقش امامزاده ها و مساجد را نیز در این زمینه بسیار مهم دانست و گفت: این مراکز می تواند بسیار اثرگذار باشند و اگر مساجد احیا شوند و ائمه جماعات پرنفوذ و اثرگذار انتخاب شوند که برای اهالی محل برنامه داشته باشند، می تواند در رونق گرفتن مساجد و امامزاده ها بسیار اثرگذار باشند.

امام جمعه یزد یادآور شد: دشمن دارد به هر طریقی وارد می شود و از فیلم و عکس و سایر جذابیت های فضای مجازی استفاده می کند و در این شرایط باید کاری کنیم که جهت معرفت افزایی مجالس مذهبی برگزار شود و اوقاف می تواند در این زمینه اثرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری یزدی: روضه های خانگی باید احیا شود

آیت الله ناصری یزدی: روضه های خانگی باید احیا شود