مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-10سياسي

به علت عدم شناخت از قزوین با برنامه کلی کلان شهری آمدم


شناخت کافی از شهر قزوین ندارم و صرفاً در دوران شهرداری محمود کمالی به قزوین آمده بودم و بعدازآن صرفاً به دلیل مسافرت از قزوین عبور کردم، - ایسنا/قزوین گزینه تصدی شهرداری قزوین گفت: شناخت کافی از شهر قزوین ندارم و صرفاً در دوران شهرداری محمود کمالی به قزوین آمده بودم و بعدازآن صرفاً به دلیل مسافرت از قزوین عبور کردم، با توجه به اینکه قبول مدیریت نیاز به شناخت کافی از یک شهر دارد باید مطالعات گسترده ای در حوزه شهر قزوین انجام دهم تا بتوانم برنامه مشخصی مطرح کنم.

در چهارمین جلسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین، مسعود مختاری چهارمین نامزد تصدی پست شهردار قزوین به ارائه برنامه های خود پرداخت.

مختاری، دانشجوی دکتری شهرسازی دانشگاه تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری است، وی 28 سال سابقه اجرایی در حوزه مدیریت شهری دارد و در شهرهایی ازجمله خرم آباد، رباط کریم، گلستان، شهر قدس، به عنوان شهردار و مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان فعالیت کرده است.

این گزینه تصدی شهرداری قزوین در ابتدای ارائه برنامه خود، تصریح کرد: شناخت کافی از شهر قزوین ندارم و صرفاً در دوران شهرداری محمود کمالی به قزوین آمده بودم و بعدازآن صرفاً به دلیل مسافرت از قزوین عبور کردم، با توجه به اینکه قبول مدیریت نیاز به شناخت کافی از یک شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به علت عدم شناخت از قزوین با برنامه کلی کلان شهری آمدم

به علت عدم شناخت از قزوین با برنامه کلی کلان شهری آمدم