مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-10فرهنگي

استودیو صدای رودکی افتتاح شد/ تبدیل تهدید به فرصت


استودیو ضبط صدا و موسیقی بنیاد رودکی با حضور سید مجتبی حسینی معاون هنری وزیر ارشاد و مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشروع شد، تمام تلاش همکاران من در بنیاد رودکی معطوف به این بود که به نوعی بتوانند از این تهدید فرصت هایی استخراج کنند و با آن فرصت ها بنیاد رودکی را به روزرسانی کنند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از بزرگترین عملیات های عمرانی در حوزه معاونت هنری در 4 سال گذشته، در این 2 سال در بنیاد رودکی رخ داده است، اضافه کرد: این اتفاق از تعمیرات سازه ای تا بخش های معماری، قطعا بزرگترین پروژه عمرانی است که در 50 سال بهره برداری بنیاد رودکی شکل گرفته است.

حسینی ادامه داد: یکی از رویکردهای قابل تحسین بنیاد رودکی، در واقع فراهم کردن امکانات مضاعف بوده است.

بخشی از این امکانات مضاعف را ان شاء الله در یکی دو هفته آینده که گشایش آن بخش ها خواهد بود گزارش خواهم داد ولی یکی از آنها ایجاد پایگاه هایی برای حمایت از هنرمندان بوده است که از جمله آنها می توان به استودیو ضبط موسیقی و برگزاری مسترکلاس ها و کلاس های خاص اشاره کرد.

به این وسیله بنیاد رودکی بدون اینکه بخواهد رقیب بخش خصوصی باشد یا از تکالیف خودش خارج شود، می تواند ماموریت خودش را برای پرورش استعدادهای جوان و رشد آنها و ارائه بستر مناسبی برای فراهم آوردن و ضب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استودیو صدای رودکی افتتاح شد/ تبدیل تهدید به فرصت

استودیو صدای رودکی افتتاح شد/ تبدیل تهدید به فرصت