مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-10سياسي

فردا، نخستین نشست هیات مدیره های منتخب نظام پزشکی در کشور


رییس هیات مرکزی نظارت بر هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی گفت: نخستین نشست هیات مدیره های منتخب نظام پزشکی فردا در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی با بیان اینکه فردا ساعت 9 صبح در سراسر کشور اولین نشست هیات مدیره های منتخب سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: براساس مفاد مواد 33 و 34 آیین نامه انتخابات، یک هفته بعد از تایید انتخابات و صدور اعتبار نامه های منتخبین از طرف هیات مرکزی، جلسه افتتاحیه هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان ها در یک روز معین در سراسر کشور در حضور اعضای هیات اجرایی و نظارت شهرستان، هیات مدیره قبلی و هیات مدیره جدید برگزار می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: در این دوره از انتخابات علیرغم شرایط سخت کرونایی درمجموع بالغ بر 32 درصد افزایش مشارکت در انتخابات وجود داشت و 786/71 نفر در سراسر کشور در انتخابات شرکت کردند.

وی یادآور شد: همچنین در مرحله اول این دوره در 203 شهرستان هیات مدیره های جدید بر اساس مواد 11و 12 قانون نظام پزشکی تشکیل و در 19 شهر نیز انتخابات به مرحله میان دوره ای منتقل شد که براساس قانون انتخابات میان دوره ای حداکثر تا شش ماه آینده باید برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا، نخستین نشست هیات مدیره های منتخب نظام پزشکی در کشور

فردا، نخستین نشست هیات مدیره های منتخب نظام پزشکی در کشور