مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-10سياسي

دوره اردکانیان با خاموشی به پایان رسید


قطار پویش وزارت نیرو با کوله باری از طرح و برنامه 14 هفته حرکت کرد که جزو افتخارات رییس جمهوری دولت یازدهم و دوازدهم بود، اما متاسفانه حرکت این قطار چندان مناسب وضعیت کشور نبود؛ - قطار پویش وزارت نیرو با کوله باری از طرح و برنامه 14 هفته حرکت کرد که جزو افتخارات رییس جمهوری دولت یازدهم و دوازدهم بود، اما متاسفانه حرکت این قطار چندان مناسب وضعیت کشور نبود؛ چراکه نه تنها در تابستان امسال بلکه در زمستان گذشته نیز خاموشی مهمان خانه های مردم شد.

 مشکلات بی آبی و تشنگی شهرهای جنوبی کشور نیز که دیگر عیان است و نیازی به بیان آن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ورود رضا اردکانیان به وزارت نیرو از هفتم آبان سال 1396 با 225 رای موافق مجلس باید گفت که وی مدیر اجرایی، دیپلمات و دانشمند شناخته شده ایرانی در زمینه ی مدیریت منابع آب بوده است.

او با دعوت دانشگاه سازمان ملل متحد، مدیر موسس انستیتو این دانشگاه در زمینه مدیریت منابع زیست محیطی (آب، خاک و پسماند) بوده است.

او در سال 1395 به عنوان هماهنگ کننده کارگروه برنامه ریزی و سازماندهی دهه جدید بین المللی آب (1407-1397) مصوب مجمع عمومی سازمان ملل متحد انتخاب شد.

پیش از آن وی به عنوان مدیر موسس برنامه دهه اول بین المللی آب و سرپرست معاونت اروپایی دانشگاه سازمان ملل فعالیت کرده و در همان سال ها استاد تمام منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره اردکانیان با خاموشی به پایان رسید

دوره اردکانیان با خاموشی به پایان رسید