مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-10سياسي

بهره برداری از دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد در هفته دولت


رییس دانشگاه شهرکرد درخصوص پروژه های در حال تکمیل در دانشگاه شهرکرد، گفت: دانشکده دامپزشکی با پیشرفت 70 درصدی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه شهرکرد درخصوص پروژه های در حال تکمیل در دانشگاه شهرکرد، گفت: دانشکده دامپزشکی با پیشرفت 70 درصدی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

سعید کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: شفاف سازی در جریان بحران کرونا، یکی از اقدامات مهم خبرنگاران بود که در کنار کادر درمان خوش درخشیدند.

وی یادآور شد: دانشگاه شهرکرد به عنوان دانشگاه مادر از خردادماه سال 56 فعالیت خود را در قالب دانشکده دامپروری آغاز کرد، در سال 67 به مجتمع آموزش عالی تبدیل شد و با پیگیری مسئولان در سال 1370 فعالیت خود به عنوان دانشگاه به فعالیت خود ادامه داد.

رییس دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 7000 دانشجو در این دانشگاه فعالیت دارد، افزود: تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه 350 نفر ثابت و 120 نفر حق التدریس است، همچنین 180 رشته گرایش در مقاطع کارشناسی تا دکترا، سه پردیس و هفت دانشکده در دانشگاه شهرکرد وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد در هفته دولت

بهره برداری از دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد در هفته دولت