مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-10سياسي

بازدید امیر سرتیپ شیخ از اردوگاه کوهستان دانشگاه خاتم الانبیا


معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در اردوگاه کوهستان دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیا(ص)، پدافند هوایی ارتش، از روند برگزاری اردوگاه تابستانی و ارائه آموزش‍های اساتید و فرماندهان این دانشگاه بازدید کرد.

- معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در اردوگاه کوهستان دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیا(ص)، پدافند هوایی ارتش، از روند برگزاری اردوگاه تابستانی و ارائه آموزش‍های اساتید و فرماندهان این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از صلابت، دقت و انگیزه دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیا(ص)، در اخذ آموزش های ارائه شده، اظهار کرد: افسران آینده نیروی پدافند هوایی، باید از کمترین زمان، بیشترین استفاده ممکن را ببرند و از لحظه لحظه حضور در کلاس های آموزش خود به منظور افزایش توان آموزش میدانی استفاده کنند.

امیر سرتیپ شیخ با تاکید بر اینکه باید نظم و انضباط سرلوحه تمامی امورات محوله قرار بگیرد، افزود: اردوگاه، میدان عمل کردن به دانستنی‍ های تئوری دانشجویان است که در کلاس‍ های دانشگاه کسب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید امیر سرتیپ شیخ از اردوگاه کوهستان دانشگاه خاتم الانبیا

بازدید امیر سرتیپ شیخ از اردوگاه کوهستان دانشگاه خاتم الانبیا