مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-10اجتماعي

برپایی طرح شمیم حسینی در میاندرود/ بخشی از املاک سورک وقفی است


رییس اداره اوقاف میاندورود با بیان اینکه عزاداری ها با رعایت پروتکل ها برگزار می شود، گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی و شمیم حسینی در امامزاده ها برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تسلیت این ایام، اظهار کرد: امسال همانند سال گذشته عزاداری ها از سوی مردم در تکایا و مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از کارهایی که اوقاف همه سال انجام می دهد و امسال نیز انجام خواهد شد برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی و شمیم حسینی در امامزاده ها و اماکن مذهبی است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه میاندورود، خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ذاتی سازمان اوقاف انجام نیت واقف است و با توجه به اینکه بیش از 90 درصد نیت واقفین درمورد 500 سبدکالا تهیه و در قالب کمک مومنانه توزیع شد و در دهه آخر ماه صفر هم 200 سبد کالا تهیه و توزیع شد.

وی افزود: امسال طرح شمیم حسینی را داریم که هیأت های مذهبی و هیأت امنا مساجد و بقاع متبرکه، یک درخواست مساعدت ارائه می کنند و ما با توجه به بن های خرید کالایی که چاپ شده است تا سقف دو میلیون تومان برای خرید کالا برای سورک و جامخانه انجام خواهد شد چون موقوفات این دو مکان با این نیت است.

فیاض بخش با تاکید بر اینکه اجازه هزینه کرد عوایدی وقفی را خارج از نیت آن نداریم، گفت: در نظر داریم از وقف هایی که قید مکان و زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی طرح شمیم حسینی در میاندرود/ بخشی از املاک سورک وقفی است

برپایی طرح شمیم حسینی در میاندرود/ بخشی از املاک سورک وقفی است