مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-10اقتصادي

بازگشت یک واحد نیروگاه رامین اهواز به شبکه برق کشور


مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از بازگشت مجدد یک واحد نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری برق کشور خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از بازگشت مجدد یک واحد نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری برق کشور خبر داد.

خلیل محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: واحد 315 مگاواتی شماره 6 نیروگاه رامین که به دلیل نشتی بویلر از مدار تولید خارج شده بود، پس از اقدام متخصصان این نیروگاه مجددا به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

وی افزود: بویلرهای نیروگاه رامین از نوع فوق بحرانی و دارای ساختاری متفاوت با سایر نیروگاه های کشور هستند و عملیات نگهداری و تعمیرات و بهره برداری از آن ها همواره دارای چالش است.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: عمر بالای بویلرها و تجهیزات نیروگاه رامین، کاهش سطح کیفی و کمی آب رودخانه کارون در سال های اخیر و افزایش سختی آب که منجر به رسوب گذاری بیش از حد در لوله های بویلر و سایر تجهیزات نیروگاه می شود، از دلایل اصلی ایجاد این نشتی ها و خروج های اضطراری واحد نیروگاهی است.

محمدی با اشاره به فشار 245 بار و دمای 545 درجه سانتیگراد بخار خروجی از این بویلر بیان کرد: بویلر واحد شماره 6 نیروگاه دچار نشتی شدید در ناحیه MRP واتروال کوره بویلر شد و با تلاش شبانه روزی کارکنان در هوای 50 درجه ای و رطوبت 90 درصدی، توانستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت یک واحد نیروگاه رامین اهواز به شبکه برق کشور

بازگشت یک واحد نیروگاه رامین اهواز به شبکه برق کشور