مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-10پزشكي

800 تخت بیمارستانی به تخت های همدان اضافه شده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه تعداد 800 تخت بیمارستانی به تخت های استان اضافه شده است گفت: در ایام کرونا 4 هزار و 200 قلم تجهیزات خریداری شد و با استفاده از 14 دستگاه اکسیژن ساز ظرفیت استان ارتقا یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری مقدم ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان ستادی دانشگاه علوم پزشکی استان با ارائه گزارش مختصری از اتفاقات هشت سال اخیر اظهار کرد: حدود یک هزار و 500 میلیارد تومان در پروژه های بهداشتی استان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هشت بیمارستان در هشت سال گذشته افتتاح و تعداد 800 بهداشت و درمان و پشتیبانی های سایر دستگاه ها برای کاهش ورودی بیماران به بیمارستان ها انجام شده تاکنون کادر بهداشت و درمان سربلند هستند و فداکاری و رشادت کادر بهداشت و درمان در تاریخ کشور به نیکی ثبت است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در استان همدان اقدامات موثری طی هشت سال گذشته در راستای طرح تحول سلامت انجام شده است بیان کرد: تا 30 سال آینده در بخش بهداشت به هیچ زیرساخت اساسی نیاز نداریم اگرچه نگاه ما بالاتر از وضع موجود است.

وی با بیان اینکه استان همدان در حوزه درمان نیز با برخورداری از کادر متخصص موجود مطرح بوده و قطب پزشکی غرب کشور هستیم، راه اندازی اورژانس هوایی را از دیگر خدمات مهم عنوان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 تخت بیمارستانی به تخت های همدان اضافه شده است

800 تخت بیمارستانی به تخت های همدان اضافه شده است