مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-10اجتماعي

14 هزار معلم واکسن ضد کرونا دریافت کردند


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با آغاز طرح واکسیناسیون معلمان در استان اردبیل تاکنون بیش از 14 هزار معلم واکسن ضد کرونا دریافت کردند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با آغاز طرح واکسیناسیون معلمان در استان اردبیل تاکنون بیش از 14 هزار معلم واکسن ضد کرونا دریافت کردند.

احمد ناصری روز دوشنبه 19 مرداد ماه در جریان بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون معلمان در اردبیل که با همراهی معاون دانشگاه علوم پزشکی اردبیل انجام شد، اظهار کرد: از هفتم مردادماه عملیات واکسیناسیون معلمان شروع شده و در قالب این طرح قرار است همه فرهنگیان اعم از معلمان، کادر آموزشی و مدرسه تحت پوشش واکسیناسیون قرار گیرند.

وی تصریح کرد: در این طرح معلمان مدارس دولتی، غیردولتی، کادر آموزشی و اداری و همچنین فعالان آموزشگاه های آزاد، دانشجو معلمان و مربیان پیش دبستانی واکسینه شده تا شروع سال تحصیلی بدون دغدغه ای را شاهد باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تاکنون 65 درصد معلمان با مراجعه به مراکز تجمیعی در اردبیل و سایر شهرها در برابر کرونا واکسینه شدند و این کار با دقت در حال انجام است.

ناصری افزود: در مجموع 23 هزار معلم و کادر اداری تحت پوشش واکسیناسیون کرونایی قرار می گیرند و با اتمام مرحله اول، دز دوم نیز به معلمان تزریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار معلم واکسن ضد کرونا دریافت کردند

14 هزار معلم واکسن ضد کرونا دریافت کردند