مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-10سياسي

اجرای سند ملی مقابله با الکل در لرستان


مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان، گفت: سند ملی پیشگیری و مقابله با الکل، زبان مشترکی برای مدیریت مداخلات پیشگیری، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی توسط دستگاه های متولی است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان، گفت: سند ملی پیشگیری و مقابله با الکل، زبان مشترکی برای مدیریت مداخلات پیشگیری، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی توسط دستگاه های متولی است.

مریم پورسرتیپ، در پنجمین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی سلامت زنان و خانواده که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و با حضور مدیرکل امور بانوان و سایر اعضا با دو دستور کار تشریح سند پیشگیری و کاهش مصرف مشروبات الکلی و بررسی وضعیت نرخ خودکشی در استان برگزار شد، اظهار کرد: موضوع مصرف مشروبات الکلی به عنوان یک مسئله اجتماعی پدیده ای است که باعث می شود بعضاً توانایی جامعه در سازمان یابی و حفظ نظم موجود مختل شود و بعنوان یک آسیب اجتماعی، دارای یک شبکه علت پیچیده اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است که عوارض سنگینی را در حوزه سلامت و امنیت جامعه ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه موضوع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند طرح جامع و واحد، همراه با همکاری بین بخشی کلیه ارگان های مختلف است، افزود: سند ملی پیشگیری و مقابله مصرف مشروبات الکلی در واقع زبان مشترکی برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سند ملی مقابله با الکل در لرستان

اجرای سند ملی مقابله با الکل در لرستان