مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-10سياسي

اجرای طرح «نذر سلامت 2» در استان سمنان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: طرح «نذر سلامت 2» با حضور اعضای جوانان هلال احمر در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین به منظور حفظ سلامت عزاداران حسینی در سراسر استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

- مظفر محمدخانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به اهداف والای جمعیت هلال احمر و منش انسان دوستانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا به منظور انسجام بخشی و رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم 1443 طرح نذر سلامت 2 با مشارکت اعضای جوانان هلال احمر استان سمنان اجرایی شده است.

وی افزود: این طرح از 18 تا 30 مردادماه به مدت 13 روز در هیأت های بزرگ استان سمنان در قالب تیم های پنح نفره اعضای جوانان جمعیت هلال احمر در حال برگزاری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: ارائه توصیه های بهداشتی لازم به عزاداران توسط اعضای جوانان آموزش دیده، کنترل پوشش ماسک عزاداران، راهنمایی عزاداران برای رعایت فاصله دو متری، تب سنجی و ضدعفونی دست های عزاداران از جمله رویکردهای مهم این طرح است.

محمدخانی گفت: در این طرح همکاری در ضدعفونی کردن محل برگزاری مراسم قبل و بعد از هر برنامه، غربالگری افراد دارای علائم بیماری کووید- 19 در ورودی هیأت ها و همکاری در نشانه گذاری برای تعیین فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «نذر سلامت 2» در استان سمنان

اجرای طرح «نذر سلامت 2» در استان سمنان