مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-10اقتصادي

دو دلیل اصلی گران شدن هویج مشخص شد!


رییس هیئت مدیره اتحادیه میوه و تره بار استان تهران با بیان اینکه از هفته گذشته شاهد رشد قیمت هویج هستیم، اظهار کرد: دو دلیل اصلی برای افزایش قیمت هویج از هفته گذشته وجود دارد که یکی مربوطه به تغییر در میزان عرضه و دیگری مربوط به رشد تقاضا است.

- رییس هیئت مدیره اتحادیه میوه و تره بار استان تهران دلیل اصلی بالا رفتن قیمت هویج را افزایش تقاضا مردم برای مصرف آب هویج با شدت گرفتن شیوع کرونا عنوان کرد.

مصطفی دارایی نژاد در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه از هفته گذشته شاهد رشد قیمت هویج هستیم، اظهار کرد: دو دلیل اصلی برای افزایش قیمت هویج از هفته گذشته وجود دارد که یکی مربوطه به تغییر در میزان عرضه و دیگری مربوط به رشد تقاضا است.

وی ادامه داد: در این فصل بیشترین هویج مصرفی در کشور از جنوب و شهر دزفول تامین می شود که اکنون در انتهای برداشت آن هستیم و عرضه کاهش داشته است.

دارایی نژاد با تاکید بر اینکه این کاهش عرضه بر افزایش قیمت موثر بوده است، افزود: البته کاهش عرضه مقطعی است و به زودی هویج تولیدی شهرهای بروجرد و اصفهان روانه بازار می شود و پس از آن شهرهای اطراف تهران محصول خود را به بازار عرضه می کنند.

اوج گیری کرونا و بالا رفتن علاقه به آب هویج! وی با اشاره به شدت گرفتن شیوع کرونا بخشی مهمی از افزایش قیمت را مربوط افزایش استقبال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو دلیل اصلی گران شدن هویج مشخص شد!

دو دلیل اصلی گران شدن هویج مشخص شد!