مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-10سياسي

در جست وجوی حیات بیگانه


سوال « آیا تنها هستیم؟» رازی است که همیشه بشریت را مجذوب خود کرده است.

اصلاً حیات چیست؟ مرز بین یک چیز جاندار و بی جان در کجا قرار گرفته است؟ آیا حیات در سیاره ای دیگر هم وجود دارد؟ آیا می توان با دیگر جانداران فضایی ارتباط برقرار کرد و اگر این احتمال وجود دارد، - ایسنا/کردستان سوال آیا تنها هستیم؟ رازی است که همیشه بشریت را مجذوب خود کرده است.

اصلاً حیات چیست؟ مرز بین یک چیز جاندار و بی جان در کجا قرار گرفته است؟ آیا حیات در سیاره ای دیگر هم وجود دارد؟ آیا می توان با دیگر جانداران فضایی ارتباط برقرار کرد و اگر این احتمال وجود دارد، آیا باید این کار را انجام دهیم؟ لینده تلاش می کند به مسائل فلسفی زیادی که از این حوزه ی تحقیقاتی مشتق شده است پاسخ دهد: آیا بشریت با تغییر الگویی روبه رو است که می گوید به عنوان جاندارانی هوشمند، منحصر به فرد نیستیم؟ همچنین بررسی کلی از تحقیقات فعلی ای را شاهد خواهیم بود که به کشف سیارات حامل حیات دیگر، اختصاص یافته است و پیتر لینده تلاش می کند به طور مفصل به آنها بپردازد.

کتاب جذاب “در جستجوی حیات بیگانه”: چشم اندازی وسیع تر اثر پیتر لینده از طرف وب سایت بیگ بنگ به پیشنهاد سمیر الله وردی توسط امیرحسین سلیمان میگونی ترجمه و از انتشارات مازیار منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جست وجوی حیات بیگانه

در جست وجوی حیات بیگانه