مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-10حوادث

دستگیری 8 نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار در اهر


فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری 8 نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار و با سابقه در اهر خبر داد.

- ، قدرت آقاپور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح درگیری های اخیر در پارک شیخ شهاب الدین اهری و خیابان رسالت گفت: اخیراً در پارک شیخ شهاب الدین اهری 5 تَن اقدام به مزاحمت به نوامیس مردم کرده بودند و مأموران مستقر متوجه مزاحمت می شوند، سپس اقدام به بازداشت مزاحمین نموده بودند.

وی ادامه داد: اما این پنج نفر که 2 نفر از آن ها جزو اراذل و اوباش شناسنامه دار و سابقه دار بودند پس از دعوت به آرامش اقدام به درگیری با مأموران نیروی انتظامی می کنند؛ در این میان 2 تَن مأموران نیروی انتظامی با قمه را حین مأموریت مجروح کردند.

آقاپور ادامه داد: بلافاصله پس از درگیری طی اقدامات پلیسی 4 نفر از مخلان نظم عمومی در همان ساعت بازداشت شدند و یک نفر که متواری شده بود با اقدامات اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد.

وی ابراز داشت: همچنین در ماجرای درگیری خیابان رسالت؛ 3 تَن که برای عرض اندام کردن نسبت به ایجاد مزاحمت برای شهروندان نموده بودند و حتی مقابل خودروها را مسدود کرده بودند بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: از مجموع 8 نفر بازداشتی به جرم ایجاد مزاحمت به نوامیس مردم و اخلال در نظم عمومی بازداشت شده اند 4 نفر جزو اراذل و اوباش شناسنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 8 نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار در اهر

دستگیری 8 نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار در اهر