مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-10سياسي

تقدیر مدیرعامل آبفا خوزستان از گروه میهن


​مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان از «موسسه چتر خوشبختی میهن » ( موسسه فعالیت های خیرخواهانه ، عضو گروه میهن ) به پاس یاری رساندن به آبرسانی برای دشت آزادگان تقدیر و تشکر کرد.

- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان از موسسه چتر خوشبختی میهن ( موسسه فعالیت های خیرخواهانه ، عضو گروه میهن ) به پاس یاری رساندن به آبرسانی برای دشت آزادگان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ما، بخشی از متن تقدیرنامه محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خطاب به بنیانگذار گروه صنعتی میهن به شرح زیر است: برادر گرامی جناب آقای ایوب پایداری به مصداق: من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، از تمامی تلاش های مجاهدانه و همت والای جنابعالی و همکاران گرامی تان برای یاری رساندن به مجموعه خدوم شرکت آبفا خوزستان در آبرسانی به مردم شریف دشت آزادگان تقدیر و تشکر نموده و با استعانت از ارواح پاک و مطهر سقایان شهید، موفقیت و سربلندی روز افزونتان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند متعال خواستارم.

بنا بر این گزارش، گروه صنعتی میهن در راستای مسئولیت های اجتماعی خود دو دستگاه الکتروپمپ به آبفا دشت آزادگان برای یاری رساندن در آبرسانی به شهر و روستاهای خوزستان اهدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر مدیرعامل آبفا خوزستان از گروه میهن

تقدیر مدیرعامل آبفا خوزستان از گروه میهن