مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-10اقتصادي

پایان آواربرداری روستاهای زلزله زده گناوه/ پرداخت تسهیلات بازسازی


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه از پایان آواربرداری روستاهای زلزله زده در این شهرستان خبر داد و گفت: تسهیلات بازسازی مسکن پرداخت می شود.

- اظهار داشت: عملیات اجرایی دو کانال دفع آب های سطحی در دو روستای شهرستان گناوه به طول 800 متر با اعتبار 20 میلیارد ریال آغاز شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه اضافه کرد: همچنین عملیات اجرایی دو سیل بند در دو روستای این شهرستان نیز با اعتبار 15 میلیارد ریال به طول هزار و 200 متر آغاز شده است.

وی تاکید کرد: اجرای آسفالت در 9 روستای شهرستان گناوه به میزان 40 هزار متر مربع از دیگر طرح هایی است که اجرایی شده و اکنون در پنج روستا به اتمام رسیده و چهار روستای دیگر نیز طی روزهای آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

علیپور خاطرنشان کرد: اجرای آسفالت در این روستاها از محل قیر رایگان و با اعتبار 40 میلیارد ریال با مشارکت دهیاری ها انجام شده است.

وی ادامه داد: در خصوص زلزله 29 فروردین سال جاری که در شهرستان گناوه رخ داد، عملیات آواربرداری اکثر روستاها که دچار خسارت شده بودند با همکاری بخشداری و فرمانداری به پایان رسید.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه بیان کرد: با توجه به مصوبه هیئت دولت در خصوص این زلزله، تسهیلات روستایی 80 میلیون تومانی و بلاعوض 35 میلیون تومانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آواربرداری روستاهای زلزله زده گناوه/ پرداخت تسهیلات بازسازی

پایان آواربرداری روستاهای زلزله زده گناوه/ پرداخت تسهیلات بازسازی