مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-10سياسي

طرح نذر خون حسینی در پایگاه های اهدای خون خراسان رضوی اجرا می شود


سرپرست انتقال خون خراسان رضوی گفت: طرح نذر خون حسینی با شعار اهدای خون تو تداوم تپش قلب جهان از ابتدای ماه محرم در پایگاه های اهدای خون خراسان رضوی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، دکترحمیدرضا اسلامی اظهار کرد: طرح نذر خون حسینی با شعار پارکینگ شماره چهار ( پذیرش فقط آقایان ) و 5 پایگاه در شهرستان های تربت حیدریه، گناباد، نیشابور، سبزوار و قوچان است.

وی با بیان اینکه سامانه ای جهت نوبت دهی به اهداکنندگان خون آماده شده است، خاطرنشان کرد:از مردم درخواست داریم که مشارکت در این امر خیر و خداپسندانه را تنها به روز خاص معطوف نکنند، چرا که نیاز به خون همیشگی و مداوم است.

اسلامی تأکید کرد: نیاز به خون همیشگی بوده و هر واحد خون اهدایی می تواند جان سه نفر را نجات دهد و از هر سه نفر نیز یک نفر در طول زندگی خود به خون و فراورده های خونی نیاز پیدا می کند.

وی با اشاره به آمار اهداکنندگان مستمر خون در خراسان رضوی، عنوان کرد: حدودا 55 درصد از اهداکنندگان ما در مشهد و حدود 56 درصد ار اهداکنندگان استانی اهداکنندگان مستمر می باشند.

سرپرست انتقال خون خراسان رضوی یادآور شد: هر فراورده خونی زمان نگهداری و مصرف محدود و مشخصی دارد و بیمارانی نظیر مبتلایان به تالاسمی و هموفیلی برای ادامه حیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نذر خون حسینی در پایگاه های اهدای خون خراسان رضوی اجرا می شود

طرح نذر خون حسینی در پایگاه های اهدای خون خراسان رضوی اجرا می شود