مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-10اقتصادي

حل مشکل کارخانه کیوان تا اول مهرماه/ پروژه اسکای مال منتظر تصمیم دادستان کل


دادستان همدان با بیان اینکه امیدواریم تا اول مهر مشکلات کارخانه کیوان به طور کامل حل و فصل و تمام خطوط آن راه اندازی شود گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان قول مساعد برای تقیسط بخشی از بدهی این واحد تولیدی را داده است.

- حسن خانجانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه کارخانه کیوان در حال حاضر با مشکلات مالیاتی و تامین اجتماعی روبرو است اظهار کرد: متاسفانه دسترسی و حساب های شرکت بابت بدهی سنوات قبل بسته و با شرایط سخت تهیه مواد اولیه امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم تا اول مهر مشکلات این واحد تولیدی به طور کامل حل و فصل و تمام خطوط راه اندازی شود افزود: امور مالیاتی و تامین اجتماعی باید بر حسب قانون طلب های خود را شرکت مطالبه کنند و این موارد حل مشکلات کارخانه کیوان را دشوار کرده است.

دادستان همدان گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان قول مساعد برای تقیسط بخشی از بدهی این واحد تولیدی را داده است که امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی کامل آن باشیم.

وی یادآور شد: پروژه اسکای مال نیز در حال حاضر متوقف شده به طوری که گزارش مفصلی تهیه و به دادستانی کل کشور ارسال شده و منتظر تصمیم هستیم.

خانجانی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: مجموعه ما درباره منحل شدن این پروژه نمی تواند تصمیم گیری کند لذا منتظر تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل کارخانه کیوان تا اول مهرماه/ پروژه اسکای مال منتظر تصمیم دادستان کل

حل مشکل کارخانه کیوان تا اول مهرماه/ پروژه اسکای مال منتظر تصمیم دادستان کل