مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-10سياسي

راه اندازی مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی سمنان


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان با همکاری سازمان توسعه فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، حسن رهایی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با تکیه به روحیه خوداتکایی و خودباوری در جهت شناسایی و عبور از موانع، تجربه هزار و 707 دوره آموزشی حضوری و غیرحضوری در این استان خبر داد و گفت: در مجموع در یک سال گذشته بیش از 57 هزار و 859 نفر به عنوان فراگیر در دوره های آموزشی آزاد و قراردادی جهاد دانشگاهی استان سمنان شرکت کردند.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: در این نهاد در یک سال گذشته دوره های آموزشی عمومی و تخصصی زبان انگلیسی، کامپیوتر، پزشکی، علوم انسانی، فنی و مهندسی، کارآفرینی، مهارت های کسب و کار، مشاغل خانگی و.

برگزار شده است.

رهایی از تأسیس و راه اندازی یک مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان سمنان با همکاری سازمان توسعه فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی کشور در سال جاری خبر داد و گفت: در همین راستا، دو استارتاپ در حوزه طراحی اپلیکیشن های موبایل و 31 رویداد و کارگاه آموزشی با عنوان صندلی تجربه، رویداد تازه شو، رویداد دیدار در حوزه های کارآفرینی و کسب و کار برای دانشجویان و علاقه مندان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی سمنان

راه اندازی مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی سمنان