مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-10بين الملل

هشدار کره شمالی: کره جنوبی و آمریکا با تهدید امنیتی جدی مواجه خواهند شد


«کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره شمالی هشدار داد، کره جنوبی و آمریکا به دلیل پیش بردن برنامه رزمایش های مشترک سالانه خود که قرار است این هفته آغاز شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کیم یو جونگ  مقام ارشد کره شمالی و خواهر کیم جونگ اون رهبر این کشور امروز (سه شنبه) گفت کره جنوبی و ایالات متحده با تهدیدهای امنیتی بزرگتر به دلیل پیش بردن برنامه رزمایش های مشترک سالانه خود، مواجه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، علیرغم هشدار کره شمالی مبنی بر این که این تمرینات نظامی مانع پیشرفت در بهبود روابط بین دو کره می شود، کره جنوبی و ایالات متحده از امروز آموزش های مقدماتی را برای تمرینات بزرگتر و شبیه سازی شده رایانه ای که برای هفته آینده برنامه ریزی شده است، آغاز کردند.

  کیم یو جونگ در بیانیه ای که توسط خبرگزاری دولتی کره شمالی منتشر شد، گفت: این رزمایش ها اقدامی ناخوشایند و خودمخرب است که مردم کره شمالی را تهدید می کند و تنش ها را در شبه جزیره کره افزایش می دهد.

وی افزود: ایالات متحده و کره جنوبی با نادیده گرفتن هشدارهای مکرر ما و پیشبرد رزمایش های جنگی خطرناک با تهدید امنیتی جدی تری روبرو خواهند شد.

وی کره جنوبی را به رفتار خائنانه به دلیل پیشبرد این رزمایش بلافاصله پس از وصل مجدد خط تلفن بین پیونگ یانگ و سئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کره شمالی: کره جنوبی و آمریکا با تهدید امنیتی جدی مواجه خواهند شد

هشدار کره شمالی: کره جنوبی و آمریکا با تهدید امنیتی جدی مواجه خواهند شد