مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 03:302021-08-10اقتصادي

اولویت های مدیریت شهری اردبیل در دوره ششم؛ از درآمد پایدار تا شهرداری الکترونیک


شهر اردبیل برای توسعه همه جانبه نیازمند همبستگی مردم و مسؤولان، کارآمدی سیاست ها و برنامه های سیاست گذاری و توجه مدیران شهری به توسعه پایدار است، - خبرگزاری فارس - اردبیلحامدقادری: یکی از مباحث مهم پیرامون مسائل شهری، مفهوم توسعه پایدار شهری است که توسعه ای مبتنی بر نیازهای واقعی و تصمیم گیری های عقلایی، با در نظر گرفتن ملاحظات مختلف اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی محسوب می شود.

پایداری شهری که با معیارهایی نظیر عدالت اجتماعی، مشارکت شهروندی و همبستگی اجتماعی، افزایش کارآمدی نهادهای اجتماعی، ارتقاء فرهنگ شهروندی و کارآمدی سیاست ها و برنامه های سیاست گذاری در حوزه کلان شهری و بهینه سازی مناسبات مدنی قوام می یابد.

براساس نظر کارشناسان امور شهری آنچه که به شهر هویت می بخشد و برای ساکنان شهر آسایش را به همراه می آورد انبوه ساختمان ها و ترافیک در فضاهای شهری ننیست بلکه منظر شهری، پارک و مبلمان آن است که این خصوصیات بارز شهرها را از یکدیگر متمایز می سازد.

توسعه نامناسب و رشد سریع شهرها، بدون در نظر گرفتن زیر ساخت های لازم پیامدهای منفی را در بخش های مختلف شهر اردبیل به همراه داشته که در این میان ساماندهی مبلمان شهری یکی از رهیافت های سازنده توسعه پایدار به شمار می آید که با هدف بهبود کیفیت محیط شهری و برآوردن نیازهای مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های مدیریت شهری اردبیل در دوره ششم؛ از درآمد پایدار تا شهرداری الکترونیک

اولویت های مدیریت شهری اردبیل در دوره ششم؛ از درآمد پایدار تا شهرداری الکترونیک