مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 03:302021-08-10سياسي

تفارق و تفاوت ممنوع!/ هیئات مذهبی خراسان شمالی بین اقشار مختلف فرق قائل نشوند


حجت الاسلام والمسلمین نوری با تأکید بر اینکه هیئات مذهبی خراسان شمالی با گشاده رویی پذیرای همه اقشار باشند، گفت: امام حسین (ع) روی گشاده ای به سمت تمام افراد داشت و ما نیز نباید در هیئت بین افراد مختلف فرق بگذاریم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در خصوص هیئات مذهبی، اظهار کرد: با آمدن محرم جوانان به جوش و خروش می افتند و حتی گاهی به مسئولان انتقاد می کنند که چرا امکانات کمی در اختیارشان قرار می گیرد.

وی گفت: گاهی برای برگزاری جلسه ای با 10 نفر، کلی تبلیغ می کنیم اما در محرم جوانان زیادی پای کار می آیند و اگر کمبودی هم باشد خودشان آن را رفع می کنند که این امر به خاطر عشق به امام حسین (ع) است.

امام جمعه بجنورد، تصریح کرد: چنین واقعه ای که با اخلاص صورت گرفته، باعث شوری می شود که سال ها بعد این چنین جوانان را به میدان می کشد؛مردم در این ماه خود پول جمع می کنند و برنامه های مختلفی را به اجرا می گذارند و این روش محرم و صفر است که باعث ساخت فرزندانمان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، افزود: محرم و صفر بود که انقلاب را ایجاد کرد و امثال شهید حججی، باکری و برونسی را تحویل جامعه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفارق و تفاوت ممنوع!/ هیئات مذهبی خراسان شمالی بین اقشار مختلف فرق قائل نشوند

تفارق و تفاوت ممنوع!/ هیئات مذهبی خراسان شمالی بین اقشار مختلف فرق قائل نشوند