مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 03:152021-08-09اقتصادي

کمبود قطعه نداریم/ تسهیلات ارزان قیمت، راه خروج از رکود


سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی کمیاب شدن قطعه در این صنعت را رد کرد و خواستار اعطای تسهیلات ارزان قیمت از سوی دولت برای تحریک تقاضای مولد شد.

- سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی کمیاب شدن قطعه در این صنعت را رد کرد و خواستار اعطای تسهیلات ارزان قیمت از سوی دولت برای تحریک تقاضای مولد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای اخیر اخباری از کمیاب شدن برخی قطعات لوازم خانگی و واردات قطعه با چمدان منتشر شد که انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی این موضوع را رد کرد.

در این رابطه حمیدرضا غزنوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عموما واردات قطعات تولید لوازم خانگی با چمدان مربوط به واحدهای زیر پله ای است و آنها با کمبود قطعه مواجه می شوند.

به گفته وی مشکلات مربوط به تحریم و تامین ارز همچنان وجود دارد، اما مقیاس شرکت های بزرگ و پیشران اقتصاد در صنعت لوازم خانگی به قدری بزرگ است که جابجایی قطعه با چمدان برای آن ها خنده دار است.

به گفته سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی، شرکت های پیشران اقتصادی علیرغم تحریم، بیماری کرونا و شرایط سخت واردات قطعات و مواد اولیه به لحاظ داخلی و بین المللی، کار خود را انجام می دهند، اما هزینه آن بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود قطعه نداریم/ تسهیلات ارزان قیمت، راه خروج از رکود

کمبود قطعه نداریم/ تسهیلات ارزان قیمت، راه خروج از رکود