مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 02:552021-08-09سياسي

رییسی دولت وفاق ملی را دنبال می کند


استادیار علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آیت الله رییسی، رییس جمهوری با طرح ایده دولت مردمی آن را دولتی می داند که به دنبال وفاق ملی است که در آن جناح و دسته بندی سیاسی، - به گزرا تابناک ، مهدی حسنی باقری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا استان کرمان افزود: یکی از عناوین دولت مردمی، دولت وفاق ملی است که چندبار در سخنان رییس جمهوری تکرار شده است و رهبری معظم انقلاب نیز از رییس جمهوری خواسته بودند که دولتش مظهر وفاق ملی باشد.

وی با بیان اینکه دستیابی به دولت وفاق ملی از چند وجه قابل بررسی است تصریح کرد: دولتی که می ­خواهد مظهر وفاق ملی باشد در درجه اول باید در انتخاب و انتصاب مدیران حداکثر تلاش خود را به کار ببرد و کسانی انتخاب و در مناصب مهم گمارده شوند که به نوعی وجیه ­المله باشند و سوگیری ­های افراطی جناحی نداشته باشند.

استادیار علوم سیاسی دانشگاه آزاد بیان کرد: در عرصه اجتماعی نیز توجه به مشترکات مورد قبول همه ایرانی ­ها فارغ از قومیت، مذهب و جناح ­بندی­ های سیاسی در ارائه خدمات، شاخصی است که می ­توان با آن میزان تحقق شعارها را سنجید.

حسنی باقری گفت: بنا بر عرف معمول در جمهوری اسلامی، سخنان مقام معظم رهبری در روز تنفیذ حکم رییس جمهوری منتخب و هم­چنین سخنرانی برگزیده مردم در روز تحلیف در مجلس شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی دولت وفاق ملی را دنبال می کند

رییسی دولت وفاق ملی را دنبال می کند