مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 01:052021-08-09پزشكي

24 درصد مردم استان زنجان واکسن دریافت کردند


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با اشاره به تسریع روند واکسیناسیون در روزهای اخیر، گفت: 24 درصد از مردم استان براساس واکسن های دریافتی واکسینه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز قزلباش با اشاره به اینکه کل کشور درگیر پیک پنجم و در شرایط خاصی است، اظهار داشت: استان زنجان هم در ابتدای این پیک است و البته با اقدامات و تدابیر انجام شده در سطح استان، این پیک با تاخیر آغاز شده و به این لحاظ آمادگی بیشتری داریم.

وی با بیان اینکه شاهد روند افزایشی در بیماران سرپایی و بستری هستیم، ابراز داشت: روند افزایشی بیماری اکثر استان ها را در بر گرفته و شاهد رفتارهای مختلف ویروس در استان ها هستیم.

مدیر ارشد دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اعلام اینکه هم اکنون بیش از 400 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند، ادامه داد: در مرحله اول حدود 800 تخت برای کرونا در نظر گرفتیم و درحال حاضر هم، بیش از 53 درصد از تخت ها اشغال است و باید آمادگی افزایش تا یک هزار و 200 تخت را داشته باشیم.

رییس کلان منطقه 6 آمایش کشوری تعداد نمونه های اخذشده از بیماران سرپایی را تا به امروز، بیش از 391هزار نفر ذکر و اظهار کرد: تعداد نمونه های اخذشده از بیماران بستری هم 28 هزار و 641 مورد است و در مجموع بیش از 101 هزار نفر بیمار مثبت شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 درصد مردم استان زنجان واکسن دریافت کردند

24 درصد مردم استان زنجان واکسن دریافت کردند