مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 00:452021-08-09سياسي

کرونای دلتا سواحل مازندران را خلوت کرد


رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به کاهش ازدحام جمعیت در سواحل مازندران گفت: طی ماه های اخیر حضور افراد درسواحل مازندران به گونه ای بود که توجهی به هشدارها و توصیه ها نداشتند و در هفته اخیر شاهد روند کاهشی حضور مردم در سواحل هستیم.

- نقی کریمیان امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از 15 خرداد تا 15 مرداد ماه امسال تاکنون 47 تن در دریای مازندران غرق شدند که از این تعداد 26 تن آنها بین ساعت کاری و 21 تن نیز خارج از ساعت کاری غرق شدند.

وی با بیان اینکه شمار نجات یافتگان طی 64 روز گذشته در دریای مازندران به 476 نجات یافته رسید، افزود:  از این تعداد 370 نفر آقا و 106 نفر خانم هستند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به کاهش ازدحام جمعیت در ساحل مازندران ، اضافه کرد: طی ماه های اخیر حضور افراد درسواحل مازندران به گونه ای بود که توجهی به هشدارها و توصیه ها نداشتند که در هفته اخیر شاهد روند کاهشی حضور مردم در سواحل هستیم.

کریمیان یادآور شد: همچنین طی 64 روز گذشته در 23 روز آرام 12 غرقی، در 25 روز نیمه آرام 19 غرقی و در 16 روز طوفانی 16 روز غرق شدند.

وی تصریح کرد: موضوع نگران کننده این بوده که امسال 15 نفر مازندرانی در دریای مازندران غرق شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای دلتا سواحل مازندران را خلوت کرد

کرونای دلتا سواحل مازندران را خلوت کرد