مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 20:402021-08-09اقتصادي

لایروبی کارون در مسیر شهر اهواز به چه موانعی بر می خورد؟


مدیر لایروبی و اجرای طرح های ساماندهی رودخانه های سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به ادامه لایروبی رودخانه کارون در مقطع شهر اهواز گفت: با پیشروی لایروبی و افزایش طول خط انتقال آن، - عملا لایروبی و انتقال رسوبات با مشکل مواجه خواهد شد و از طرفی نیز امکان احداث حوضچه های ترسیب در محدوده مرکز شهر در شرایط فعلی، میسر نیست.

عبدالله سردسته در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت لایروبی رودخانه کارون در اهواز، اظهار کرد: پس از لایروبی رودخانه در حد فاصل پل ششم تا پل پنجم که سال 99 انجام شد، لایروبی کارون در حد فاصل پل پنجم تا پل نادری در دستور کار قرار گرفته است.

در حال حاضر دستگاه لایروب کاترساکشن آماده شروع به کار است و پس از جمع آوری تجهیزات آب نمای شهرداری از بستر رودخانه کارون، عملیات لایروبی آغاز خواهد شد.

وی افزود: برای ادامه لایروبی، اجرای چند عملیات از قبیل عبور دستگاه لایروب کاترساکشن از پل پنجم، سرویس و اورهال تجهیزات دستگاه لایروب از جمله پمپ و سرویس خنک کاری و در مرحله سوم نیز اجرای خط لوله انتقال رسوبات به حوضچه ته نشینی در ساحل رودخانه لازم است.

مدیر لایروبی و اجرای طرح های ساماندهی رودخانه های سازمان آب و برق خوزستان درباره روند لایروبی و سرعت انجام آن گفت: لایروبی رودخانه کارون با توجه به وضعیت و جانمایی رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی کارون در مسیر شهر اهواز به چه موانعی بر می خورد؟

لایروبی کارون در مسیر شهر اهواز به چه موانعی بر می خورد؟