مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 18:252021-08-09بين الملل

قیس الخزعلی: حق پاسخگویی به حملات اسراییل را برای خود محفوظ می دانیم


دبیر کل جنبش «عصائب اهل الحق» تأکید کرد که دشمنی رژیم اسراییل همچنان ادامه دارد و این رژیم مسئول نابودی عراق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق به شدت از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه بغداد و گروههای مقاومت عراقی انتقاد کرد.

شبکه خبری العهد به نقل از الخزعلی گزارش داد، حملات رژیم صهیونیستی باعث شهادت شماری از جوانان مقاومت عراق شد، ولی ما حق پاسخگویی را برای خود محفوظ می دانیم .

وی با بیان اینکه خون ریخته شده شهدایی را فراموش نخواهند کرد که توسط مزدوران وابسته به صهیونیستها به شهادت رسیدند، تصریح کرد: دشمنی رژیم اسراییل همچنان ادامه دارد و مسئول نابودی عراق است .

این مسئول عراقی ادامه داد، اسناد و اعترافاتی وجود دارد که نشان می دهد ایادی اسراییلی در پی انحلال مطرح کرد، گفت: اسراییل راکتورهای هسته ای عراق را بمباران کرد و مسئول تمام اتفاقات بد در این کشور است .

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به خاطر عوامل مذهبی و عقیدتی دست از هدف قرار دادن عراق، برنخواهد داشت، خاطر نشان کرد، صهیونیستها عراق نخستین دشمن و بزرگترین تهدید خود می دانند.

دبیر کل عصائب بار دیگر تأکید کرد که این جنبش، در برابر دشمن صهیونیست خواهد ایستاد؛ زیرا این رژیم، بزرگترین دشمن ملتهای عرب و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیس الخزعلی: حق پاسخگویی به حملات اسراییل را برای خود محفوظ می دانیم

قیس الخزعلی: حق پاسخگویی به حملات اسراییل را برای خود محفوظ می دانیم