مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 16:452021-08-09سياسي

جلوگیری از تخلفات و لابی گری ها مهمترین مطالبه افکار عمومی از اعضای شورا


مهمترین مطالبه افکار عمومی از مسئولان و منتخبان خود در شوراهای اسلامی شهرها و روستاها حفظ سلامت مالی و جلوگیری از تخلفات و لابی گری ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلیمن سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار اعضای شورای شهر و سرپرست جدید شهرداری تبریز با بیان اینکه شوراها به عنوان نهادهای سیاسی _ مدنی واسط بین دولت و شهروندان هستند، اظهار داشت: افکار عمومی درباره این پارلمان شهری مطالباتی دارند و آگاهی داشتن مسؤولان و مـدیران به جایگاه و نقش مهم شوراهای شهر یکی از آنها است.

امام جمعه تبری با اشاره به بروز اختلاف نظرهای جدی میان شوراها و شهرداری ها با سایر نـهادها و سـازمانهای شهری ادامه داد: سلیقه ای عمل کردن شوراها و شفاف نـبودن آیـین نامه ها و قـوانین و مقررات مصوب شوراهای اسلامی شهر و غیرقابل اجرایی بودن بـسیاری از آنها از دیگر موضوعاتی است که افکار عمومی انتظار دارند اعضای جدید در جهت رفع آنها اقدام موثر و عملی انجام دهند.

وی با بیان اینکه ناکارآمدی و عـملکرد نامطلوب مدیریت شهری به ویژه در کلان شهرها عملکرد شوراها را در تنگنا قرار داده است، گفت: وام‏دار بودن برخی از اعضای انتخابی شوراها بـه قـشر محدودی از شهروندان، عدم ارتباط مؤثر و مفید شـوراهای شـهر با دیگر نهادها، نبود تجربه کافی شورایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تخلفات و لابی گری ها مهمترین مطالبه افکار عمومی از اعضای شورا

جلوگیری از تخلفات و لابی گری ها مهمترین مطالبه افکار عمومی از اعضای شورا