مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 15:252021-08-09بين الملل

الکساندر لوکاشنکو: من دیکتاتور نیستم


رییس جمهوری بلاروس، می گوید ورزشکار این کشور که در المپیک توکیو درخواست حمایت و پناهندگی کرد و از بازگشت به بلاروس امتناع ورزید توسط کشورهای خارجی مدیریت و تحریک شده، - رییس جمهوری بلاروس، می گوید ورزشکار این کشور که در المپیک توکیو درخواست حمایت و پناهندگی کرد و از بازگشت به بلاروس امتناع ورزید توسط کشورهای خارجی مدیریت و تحریک شده، در غیر این صورت به خارج از کشور فرار نمی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، الکساندر لوکاشنکو به مناسبت یک سالگی انتخابات مناقشه برانگیز ریاست جمهوری در این کشور، روز دوشنبه 9 اوت، در سخنانی مدعی شد که او در رقابتی سالم پیروز انتخابات شده و هیچ تقلبی صورت نگرفته است.

رییس جمهوری بلاروس همچنین با تاکید بر اینکه انتخاباتی سالم در این کشور برگزار شده، افزود: امروز بلاروس در کانون توجه همه جهانیان واقع نشده است.

من با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 9 اوت سال گذشته، کشور را از شورش های خشونت آمیز نجات دادم در حالی که دیگران به دنبال اجرای کودتا در کشور بودند.

اظهارات لوکاشنکو در حالی مطرح می شود که بسیاری از کشورهای جهان و همچنین اتحادیه اروپا نتیجه آن انتخابات را به رسمیت نشناخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکساندر لوکاشنکو: من دیکتاتور نیستم

الکساندر لوکاشنکو: من دیکتاتور نیستم