مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 14:402021-08-09سياسي

حوزه پیشگیری مدیریت شهری نباید تعطیل شود/ به جوانان اراک رحم کنید


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اراک گفت: حوزه پیشگیری در دوره های گذشته مدیریت شهری اراک مورد غفلت قرار گرفته است.

- ، پیمان عین القضاتی عصر دوشنبه در صحن رسمی شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه در حق جوانان شهر اراک جفا شده است، گفت: متأسفانه مسئله اوقات فراغت و ایجاد بسترهای لازم برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت برای مردم شهر اراک بالاخص جوانان فراهم نشده است.

زیست شبانه یعنی غفلت کردن از اوقات فراغت در زیست روزانه وی ادامه داد: از اهمیت زیست شبانه در کلانشهر اراک صحبت می شود ولی زیست شبانه یعنی در طول روز برای جوانان شرایطی را فراهم نکرده ایم که به تفریح و اوقات فراغت بپردازد و این هیجانات را شب در دور دور کردن ماشین در خیابان های شهر جبران می کند.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اراک تصریح کرد: اگر اراک در رده شهرهای آخر کشور در حوزه نشاط اجتماعی قرار دارد بدین خاطر است که برای شهروندانش فضای تفریحات سالم فراهم نشده است متأسفانه در دوره های گذشته مدیریت شهری کلانشهر اراک در مسئله ایجاد بسترها و زیر ساخت های لازم برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان غفلت شده است.

نگاه کشور به حوزه پیشگیری نیست عین القضاتی ادامه داد: در حوزه جوانان و اوقات فراغت آنان غفلت شده است به همین خاطر است که جوانان ما روز به رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه پیشگیری مدیریت شهری نباید تعطیل شود/ به جوانان اراک رحم کنید

حوزه پیشگیری مدیریت شهری نباید تعطیل شود/ به جوانان اراک رحم کنید