مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 13:402021-08-09پزشكي

احتمال وقوع فاجعه انسانی در خوزستان


اکنون در خوشبینانه ترین حالت میزان رعایت پروتکل ها در استان خوزستان 50 درصد است که طبق شواهد عینی مطمئنا از این رقم هم پایین تر است.

- رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: اگر پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت نشود فاجعه انسانی در راه خواهد بود و تعداد بیشتری از مردم بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا دکتر سیدمحمد علوی روز دوشنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان خوزستان وضعیت مطلوبی ندارند، حداقل سطح انتظار ما در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی 70 درصد است اگرچه حد مطلوب آن 95 درصد است.

وی افزود: اکنون در خوشبینانه ترین حالت میزان رعایت پروتکل ها در استان خوزستان 50 درصد است که طبق شواهد عینی مطمئنا از این رقم هم پایین تر است.

رییس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه رعایت پروتکل ها حرف اول و اساسی را در کنترل بیماری می زند گفت: واریته دلتا متفاوت تر از نوع انگلیسی و نوع چینی است.

اگر قبلا یک نفر می توانست حدود 2 نفر را مبتلا کند اکنون ویروس دلتا می تواند تا 15 نفر را مبتلا کند که بسیار خطرناک است.

وی عنوان کرد: از روز گذشته میزان مراجعه به بیمارستان ها و موارد بستری بیش از توان مراکز درمانی خوزستان است به گونه ای که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع فاجعه انسانی در خوزستان

احتمال وقوع فاجعه انسانی در خوزستان