مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 13:352021-08-09سياسي

ضرورت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری مراسمات عزاداری محرم


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: همه تکایا حسینیه ها و مساجد بر روی مردم با رعایت مسائل بهداشتی باز است، از مبلغین هم درخواست کردیم مردم را به رعایت مسائل بهداشتی دعوت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت الاسلام ناصر شکریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه مردم به دلیل شرایط خاص اقتصادی و کرونا تحت فشارهای شدید بودند و اصحاب رسانه در این بین جهاد کردند، افزود: خود این افراد دچار مشکلات معیشتی هستند و امیدواریم تدابیری در جهت معیشت آنان اتخاذ شود تا بخشی از چالش های آن ها کاهش یابد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه محرم بیان کرد: محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است و اسلام و مسلمین مدیون محرم و صفر هستند و در حال حاضر هزار و 300 مبلغ برای تبلیغ به این استان اعزام شده است.

شکریان تصریح کرد: طبق آخرین دستورالعمل های ارائه شده در محرم امسال با توجه به تجربه موفق سال های گذشته برنامه های عزاداری از سوی کارشناسان کمیته تخصصی برگزاری مراسم در یک ماه گذشته با هماهنگی مسؤولان بهداشتی کشور، دستورالعملی مبتنی بر نظرات کارشناسان بهداشتی و دغدغه های کارشناسان مذهبی تهیه شد و به تصویب کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا نیز رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری مراسمات عزاداری محرم

ضرورت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری مراسمات عزاداری محرم