مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 12:252021-08-09اجتماعي

رشد توقفی دانش آموزان مقطع اول ابتدایی در سال تحصیلی جدید


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر مطرح کرد: بسیاری از خانواده ها سال گذشته از ترس بیماری کرونا فرزندان خود را در کلاس اول ابتدایی ثبت نام نکردند و این بچه ها امسال به مدرسه می روند بنابراین در سال تحصیلی جدید شاهد رشد توقفی دانش آموزان این مقطع هم در ملایر .

- ایسنا/همدان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر مطرح کرد: بسیاری از خانواده ها سال گذشته از ترس بیماری کرونا فرزندان خود را در کلاس اول ابتدایی ثبت نام نکردند و این بچه ها امسال به مدرسه می روند بنابراین در سال تحصیلی جدید شاهد رشد توقفی دانش آموزان این مقطع هم در ملایر و هم در دیگر شهرهای برخوردار خواهیم بود.

محمد رضا بشری روز دوشنبه 18 مرداد ماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز و هفته خبرنگار و یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دو خبرنگار فقید حوزه محیط زیست اظهار کرد: طی 100 سال گذشته جامعه با چنین تعطیلی در حوزه تعلیم و تربیت مواجه نبوده است و تعطیلی های آموزشی تنها محدود به چند روز و به دلایلی از جمله سیل، زلزله، آلودگی هوا یا جنگ بوده است.

بشری با بیان اینکه کشور ما نیز مانند دیگر کشورها از ابتدای بهمن ماه سال 98 با پدیده منحوس بیماری کرونا مواجه شد، گفت: یکی از مهم ترین اثرات بیماری کرونا بر جامعه بشری، تعطیلی آموزش های حضوری در حوزه تعلیم و تربیت بود که برخی کشورها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد توقفی دانش آموزان مقطع اول ابتدایی در سال تحصیلی جدید

رشد توقفی دانش آموزان مقطع اول ابتدایی در سال تحصیلی جدید