مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 11:452021-08-09اقتصادي

آمار فروش تابستانه کتاب در اصفهان


معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اعلام کرد که این استان، بر اساس میزان مشارکت کتاب فروشی ها و همچنین میزان فروش، - ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اعلام کرد که این استان، بر اساس میزان مشارکت کتاب فروشی ها و همچنین میزان فروش، در طرح تابستانه کتاب 1400، رتبه سوم را کسب کرده است.

علی حاجی زکی، با مقایسه ای بین آمار طرح بهارانه و تابستانه کتاب در اصفهان به ایسنا گفت: در طرح بهارانه کتاب 64 کتاب فروشی از مرکز اصفهان و 16 کتاب فروشی از شهرستان ها مشارکت داشتند و این تعداد در طرح تابستانه افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: در طرح تابستانه که از 9 مردادماه آغاز شد، تعداد 93 کتاب فروشی اعلام آمادگی کرده بودند که از این تعداد، 70 کتاب فروشی در مرکز استان و 22 کتاب فروشی در شهرستان ها حضور داشتند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان یادآور شد: استان اصفهان در طرح بهارانه، در شاخص میزان مشارکت کتاب فروشی ها رتبه چهارم کشور را از آن خود کرد و بر اساس میزان کتاب به فروش رسیده در زمان اجرای طرح نیز، در جایگاه سوم ایستاد.

حاجی زکی خبر داد: به تازگی و با اتمام مهلت اجرای طرح تابستانه کتاب، مشخص شد که این استان بر اساس شاخص تعداد کتاب ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فروش تابستانه کتاب در اصفهان

آمار فروش تابستانه کتاب در اصفهان