مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 11:402021-08-09سياسي

آزمون رای اعتماد؛ تیغ نظارت یا چک سفید مجلس؟


در شرایط کنونی کشور تشکیل هرچه سریعتر دولت امری بدیهی و ضروری است و انتظار درک این وضعیت نیز از مجلس انقلابی وجود دارد هرچند نباید این مهم، منجر به شکل گیری یا تقویت رویکردی توام با رودربایستی و تعارف در بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی و در یک معنا دادن .

- در شرایط کنونی کشور تشکیل هرچه سریعتر دولت امری بدیهی و ضروری است و انتظار درک این وضعیت نیز از مجلس انقلابی وجود دارد هرچند نباید این مهم، منجر به شکل گیری یا تقویت رویکردی توام با رودربایستی و تعارف در بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی و در یک معنا دادن چک سفید امضا به دولت ابراهیم رییسی تعبیر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حجت الاسلام و المسلین سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری، سرعت عمل در تشکیل دولت را ضروری خواندند و گفتند: شرایط کشور اقتضا نمی کند که تشکیل دولت به تأخیر بیفتد بنابراین رییس جمهور محترم در معرفی وزرای پیشنهادی و مجلس نیز در بررسی صلاحیت وزیران شتاب به خرج دهند.

بعد از تاکید رهبر انقلاب، رییسی در مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تشکیل هرچه زودتر کابینه، افراد مورد نظر را پیش از موعد مقرر به مجلس معرفی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون رای اعتماد؛ تیغ نظارت یا چک سفید مجلس؟

آزمون رای اعتماد؛ تیغ نظارت یا چک سفید مجلس؟