مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-09بين الملل

بیم تل آویو از کمک مقاومت غزه به حزب الله لبنان، هیئت اسراییلی را راهی قاهره کرد


رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از بالا گرفتن دوباره تنش در جبهه غزه، با اعزام هیئتی به قاهره، از دستگاه اطلاعات مصر خواست گروه های فلسطینی را تحت فشار قرار دهد تا جبهه جنگ جدیدی را ایجاد نکرده و به حزب الله کمک نکنند.

- رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از بالا گرفتن دوباره تنش در جبهه غزه، با اعزام هیئتی به قاهره، از دستگاه اطلاعات مصر خواست گروه های فلسطینی را تحت فشار قرار دهد تا جبهه جنگ جدیدی را ایجاد نکرده و به حزب الله کمک نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، رژیم صهیونیستی عصر یکشنبه به شکل ناگهانی یک هیئت امنیتی-سیاسی عالی رتبه را به قاهره اعزام کرد تا در آنجا با مسؤولان دستگاه اطلاعات مصر درباره برخی پرونده های مهم که احتمالا سرنوشت منطقه را تعیین کرده و عامل باز یا بسته شدن جبهه درگیری جدیدی با دولت اشغالگر هستند، گفت وگو کنند.

سفر هیئت اسراییلی به قاهره محرمانه و به دور از جنجال های رسانه ای و همزمان با شکل گیری تنش در مرزهای لبنان و تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان انجام شد، در واقع سفر این هیئت نگرانی شدید رژیم صهیونیستی از کشیده شدن آتش این تنش به نوار غزه و مشارکت گروه های مقاومت در ایجاد جبهه درگیری جدید و موقتی با دولت اشغالگر را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیم تل آویو از کمک مقاومت غزه به حزب الله لبنان، هیئت اسراییلی را راهی قاهره کرد

بیم تل آویو از کمک مقاومت غزه به حزب الله لبنان، هیئت اسراییلی را راهی قاهره کرد