مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 10:552021-08-09بين الملل

رأی الیوم: اسراییل از بیم حزب الله دست به دامن قاهره شد


همزمان با تشدید تنش در مرز فلسطین اشغالی و لبنان، یک هیأت عالی رتبه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی برای دیدار با مسئولان دستگاه اطلاعاتی مصر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفر ناگهانی و محرمانه هیأت امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی به قاهره همزمان با تنش ها در مرز فلسطین اشغالی و لبنان، بیانگر میزان نگرانی این رژیم از امتداد یافتن این تنش ها به نوار غزه و مشارکت گروه های مقاومت برای گشودن جبهه جنگ جدید با این رژیم را نشان داد.

هیأت امنیتی رژیم صهیونیستی به ریاست ماییر بن شبات رییس سابق شورای امنیت داخلی و جانشین او ایال حولتا که قرار است اواسط آگوست جاری رسما این منصب را بر عهده بگیرد، روز یکشنبه (دیروز) به قاهره رفته و به مدت بیش از چهار ساعت با مسئولان دستگاه اطلاعاتی مصر گفت وگو کرد.

روزنامه تنش در مرز لبنان، اعمال کند.

در دیدار هیأت اسراییلی با مسئولان مصر همچنین پرونده های حساس دیگری مربوط به تثبیت آتش بس در غزه، ارائه تسهیلات ممکن به ساکنان نوار غزه در گذرگاه ها و گسترش مساحت صید ماهی در دریا و گشودن مجدد پرونده تبادل اسرا را که از چند سال پیش شاهد رکود است، بررسی کرد.

هیأت اسراییلی در این دیدار تضمین هایی از طرف مصری برای تلاش جهت کنترل اوضاع نوار غزه و ممانعت از انفجار اوضاع این منطقه از طریق تماس با رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی الیوم: اسراییل از بیم حزب الله دست به دامن قاهره شد

رأی الیوم: اسراییل از بیم حزب الله دست به دامن قاهره شد