مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 10:502021-08-09اجتماعي

راهیابی 19 معلم تربیت بدنی یزد به مرحله کشوری


معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش یزد از راهیابی 19 معلم تربیت بدنی استان به مرحله کشوری مهارت های حرفه ای معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش یزد از راهیابی 19 معلم تربیت بدنی استان به مرحله کشوری مهارت های حرفه ای معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه خبر داد.

مصطفی خلیلی در گفت وگو با ایسنا از برگزاری مرحله استانی جشنواره حرفه ای معلمان تربیت بدنی و پایه با محوریت افزایش سطح کمی و کیفی درس تربیت بدنی در مدارس خبر داد و اظهار کرد: جشنواره مهارت های حرفه ای معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه، فرآیندی هدفمند است که طی آن معلمان درس تربیت بدنی و آموزگاران پایه با مشارکت فعال در دوره آموزشی پژوهش محور مورد نیاز و مطلوب کلاس درس تربیت بدنی، تجارب تدریس، صلاحیت ها و شایستگی های حرفه ای خود را ارتقا خواهند داد.

وی افزود: این جشنواره در سطح منطقه استان و کشور در دو بخش تجویزی و انتخابی برگزار شده و هدف از آن کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی در شرایط کرونا در قالب دو مبحث روش های برتر تدریس و ابتکارات و خلاقیت است.

خلیلی خاطرنشان کرد: طی این جشنواره در مجموع بیش از 70 لوح فشرده شامل آثار برگزیده ی نواحی و مناطق، توسط سرگروههای آموزشی درس تربیت بدنی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 19 معلم تربیت بدنی یزد به مرحله کشوری

راهیابی 19 معلم تربیت بدنی یزد به مرحله کشوری