مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-09فرهنگي

مجیدی: توقف «رستاخیز» رغبت فیلمسازان را از ورود به این عرصه گرفت


مجید مجیدی با اشاره به تلاش سوگواره فیلم های عاشورایی برای حفظ فرهنگ حسینی گفت: برای بار چندم از مسئولان می خواهم که شرایط اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» را فراهم کنند.

- مجیدی: توقف رستاخیز رغبت فیلمسازان را از ورود به این عرصه گرفت مجید مجیدی با اشاره به تلاش سوگواره فیلم های عاشورایی برای حفظ فرهنگ حسینی گفت: برای بار چندم از مسئولان می خواهم که شرایط اکران فیلم سینمایی رستاخیز را فراهم کنند.

 احمدرضا درویش کسی است که سال های سال زمان گذاشت و جامعه فرهنگی ما باید از او تقدیر کند و این فیلم در همین ایام به نمایش درآید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، مجید مجیدی - مدیر سوگواره فیلم های عاشورایی تصویر دهم که سال گذشته سوگ در خانه نام داشت- در نشست خبری این رویداد که دوشنبه، 18 مرداد برگزار شد، بیان کرد: تلاش داریم این رویداد را به عنوان فرهنگ حسینی حفظ کنیم و به بهترین نحوه ممکن آثار را ارایه دهیم، جای چنین نگاه هایی در سینمای ما خیلی خالی است.

ما باید راه را باز کنیم که فیلمسازان تشویق شوند و در این عرصه کار کنند در حالی که متوقف شدن رستاخیز باعث شد فیلمسازان رغبتی نداشته باشند که در این عرصه ورود کنند و تهیه کنندگان هم دیگر چنین ریسکی نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجیدی: توقف «رستاخیز» رغبت فیلمسازان را از ورود به این عرصه گرفت

مجیدی: توقف «رستاخیز» رغبت فیلمسازان را از ورود به این عرصه گرفت