مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-09اجتماعي

فرهنگیان حتما واکسن بزنند/ خانواده ها نگران حضور فرزندان شان در مدارس نباشند


وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که واکسیناسیون فرهنگیان اجباری است یا اختیاری، گفت: با توجه به حضوری بودن مدارس در مهر امسال، توصیه می شود فرهنگیان حتما واکسن بزنند تا سلامت خود و دانش آموزان را تضمین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص طرح واکسیناسیون فرهنگیان و زمان بازگشایی مدارس، اظهار کرد: خوشبختانه طرح واکسیناسیون فرهنگیان، با استقبال همکاران فرهنگی روبه رو شده و تاکنون پیشرفت ها از حضور دانش آموزان در مدارس، تصریح کرد: هیچ کاری در آموزش و پرورش، بدون هماهنگی با وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا در خصوص بازگشایی مدارس، انجام نخواهد شد و تمام ملاحظات و تدابیر بهداشتی برای بازگشایی مدارس درنظر گرفته شده است؛ بنابراین برای خانواده ها جای نگرانی وجود ندارد و نباید نگران حضور فرزندانشان در مدارس باشند.

وی بر ضرورت بازگشایی مدارس به عنوان یک نیاز اساسی، تأکید کرد و گفت: دور بودن طولانی مدت دانش آموزان از مدارس تبعات و آسیب های جدی به دنبال دارد؛ لذا مطابق پروتکل های وزارت بهداشت، بازگشایی مدارس از اول مهرماه انجام خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سؤال که واکسیناسیون فرهنگیان اجباری است یا اختیاری، بیان کرد: ما خدمات لازم را برای واکسینه کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگیان حتما واکسن بزنند/ خانواده ها نگران حضور فرزندان شان در مدارس نباشند

فرهنگیان حتما واکسن بزنند/ خانواده ها نگران حضور فرزندان شان در مدارس نباشند