مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-09سياسي

تامین آب مهم ترین چالش جهاد دانشگاهی برای اجرای فعالیت های پژوهشی


تامین آب مهم ترین چالش جهاد دانشگاهی برای اجرای فعالیت های پژوهشی است.

- ایسنا/مازندران رییس جهاد دانشگاهی مازندران گفت: تامین آب مهم ترین چالش جهاد دانشگاهی برای اجرای فعالیت های پژوهشی است.

محمدرضا شافعیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی و فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، اظهار کرد: نهادی انقلابی همچون جهاد دانشگاهی همواره مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری قرار گرفته است و سپردن مسئولیت های خطیر نظام به این نهاد، اهمیت این موضوع را نشان می دهد.

وی با تاکید بر اینکه سابقه بالای جهاد دانشگاهی در برخورد علمی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی با مسائل مختلف، نیازمند توجه دستگاه های اجرایی کشور و به ویژه در مازندران است، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی می تواند با توجه به ظرفیت های خود در مسیر توسعه مازندران در خط مقدم قرار داشته باشد.

شافعیان افزود: ماهانه 546سرباز در دوره های آموزشی مهارتهای زندگی و مهارتهای کسب و کار شرکت می کنند و گواهینامه دریافت می کنند.

رییس جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در مازندران به عنوان نهادی پیشرو در رصد و شناسایی نیازهای استراتژیک کشور و اقدام برای رفع نیازها در حال فعالیت است، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی مازندران با دارا بودن اراضی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب مهم ترین چالش جهاد دانشگاهی برای اجرای فعالیت های پژوهشی

تامین آب مهم ترین چالش جهاد دانشگاهی برای اجرای فعالیت های پژوهشی