مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-09سياسي

اقتدار پلیس، امید را در مردم افزایش داده است


نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور، اقتدار این نیرو در برابر مجرمان و قانون شکنان را باعث افزایش امید در بین عموم مردم به ویژه در شرایط اقتصادی و کرونایی کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در دیدار سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات در وضع قوانین به این موارد توجه کنند.

وی با اشاره به تلاش روزافزون دشمن برای ترویج فرهنگ غربی و بدپوششی در جامعه ایران گفت: در این جنگ نابرابر که دشمن با تمام توان و ابزارهای رسانه ای خود برای به انحراف کشیدن جوانان ما وارد میدان شده لازم است تا جبهه رسانه ای کشور هم منفعل نمانده و فعالیت تبلیغی و دینی خود را بیشتر کند چرا که هرزمان دین تقویت شد اشکالات و انحرافات هم کمتر بوده است.

مهدوی با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی در برابر مجرمان و قانون شکنان امید را  در بین مردم به ویژه در شرایط اقتصادی و کرونایی کشور افزایش داده است، مطرح کرد: باید این اقتدار روز بروز تقویت شود تا مجرمان جرأت ارتکاب جرم در جامعه را به خود ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار پلیس، امید را در مردم افزایش داده است

اقتدار پلیس، امید را در مردم افزایش داده است