مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-09سياسي

وقتی مجوز شهادت شب قدر در حرم رضوی امضا شد/ محسن از کودکی دهه اول محرم سیاهپوش بود


امروز چهار سال از شهادت محسن حججی، جوان دهه هفتادی می گذرد.

شهیدی که کمتر از یک ماه پس از اینکه شب قدر در حرم امام رضا (ع) رضایت مادرش را برای اعزام به سوریه می ‎گیرد، - شوخی های شهید حججی در اردوی جهادی آقا محسن دهه اول محرم از کودکی سیاهپوش بود زهرا مختاری، مادر شهید محسن حججی که اکنون چهار سال از شهادت فرزندش می گذرد، بسیار صبور و با صلابت درباره زندگی و شهادت فرزندش روایت و به علاقه آقا محسن به ایام محرم و حضور در هیأت ها اشاره می کند و می گوید: آقا محسن از کودکی به امام حسین (ع) و حضرت زهرا (س) خیلی ارادت داشت و در محرم برای حضور در دسته های عزاداری همیشه ثابت قدم بود و دوست داشت تا پرچم به دست به هیأت برود و در دسته ها زنجیرزنی کند.

من هم نذر کرده بودم که دهه اول محرم حتماً لباس مشکی به تنش کنم و همیشه قبل از محرم وسایل و لباس های محرم را برایش آماده می کردم.

بعد که بزرگتر شد، خودش هفته ها قبل از محرم به من یادآوری می کرد که محرم نزدیک است و باید به فکر لباس مشکی و پارچه های عزا باشم.

نحوه موافقت گرفتن از مادر برای اعزام به سوریه او در حالی که از شهادت فرزندش ابراز ناراحتی نمی کرد و معتقد بود که آقا محسن را فدای اهل بیت (ع) و حضرت زینب (س) کرده است و در این راه فرزندش سرافراز شده است، درباره نحوه اعزام به سوریه می افزاید: محسن رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مجوز شهادت شب قدر در حرم رضوی امضا شد/ محسن از کودکی دهه اول محرم سیاهپوش بود

وقتی مجوز شهادت شب قدر در حرم رضوی امضا شد/ محسن از کودکی دهه اول محرم سیاهپوش بود