مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-09اقتصادي

لزوم مدیریت 20 درصدی مصرف برق/احتمال بازگشت خاموشی به فارس


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد که در صورت همراهی و همکاری مشترکان بخش های مختلف و مدیریت 20 درصدی مصرف برق، - ایسنا/فارس معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد که در صورت همراهی و همکاری مشترکان بخش های مختلف و مدیریت 20 درصدی مصرف برق، می توان از بروز خاموشی های نوبتی پیشگیری کرد.

حمیدرضا جلایر دوشنبه 18 مرداد در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم، گفت: در روزهای اخیر به دلیل افزایش دما، میزان مصرف برق در استان فارس به میزان قابل توجهی افزایش داشته و سبب افزایش بار شبکه توزیع برق در این استان شده است.

وی همکاری مشترکان استان را برای پایداری شبکه و جلوگیری از اعمال خاموشی های مدیریت اضطراری بار ضروری عنوان و اضافه کرد: تمامی متخصصان و کارشناسان این شرکت در تلاشند تا کوچکترین وقفه ای در ارائه خدمات به مشترکان و تامین برق مطمئن و پایدار به ویژه در شرایط کرونایی جامعه امروز، ایجاد نشود.

جلایر با بیان اینکه در صورت مدیریت نشدن مصرف از سوی مشترکان، مجبور به مدیریت اضطراری بار هستیم، گفت: میزان خاموشی ها برای هر گروه با توجه به سقف های اعلامی و میزان تجاوز مصرف برق در استان ها؛ به صورت متمرکز و سراسری توسط مدیریت شبکه برق ایران، تعیین و به سرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مدیریت 20 درصدی مصرف برق/احتمال بازگشت خاموشی به فارس

لزوم مدیریت 20 درصدی مصرف برق/احتمال بازگشت خاموشی به فارس